Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum quia dolor sit consectetur, aliquam quaerats voluptatem. Ut enim ad minima veniam, exercitationem laboriosam, nisi ut aliquid ex ea autem velit esse quam nihil

ADDRESS

Victoria Street London,

EMAIL

Matias999@.Com

CALL NOW

+98 4758 2154 021

Login

Online és offline marketing.

Megbeszéljük, hogyan kapcsolhatod össze az online és offline marketinget, hogy üzleted növekedjen. Tanuld meg, mely reklámhordozók működnek a legjobban számodra, és hogyan érheted el a célközönségedet hatékonyan minden platformon.

Olyan tudást kapsz, amellyel képes leszel önállóan megtervezni és kivitelezni marketingkampányaidat. Ne függj másoktól: irányítsd te a reklámokat a saját stílusod szerint.

Csináld magad vagy add ki ügynökségnek

Tudd, mit várhatsz el egy marketing ügynökségtől vagy alkalmazottól. A tanfolyam segít átlátni a kampányok működését, így biztos lehetsz benne, hogy a megfelelő szolgáltatást kapod.

Berta Márton videózás

Videó készítés és szereplés

Napjainkban a legfontosabb készség. A videók olyan kapcsolatot alakítanak ki a nézővel, mintha már személyesen is ismernének. Több munkádat is látták már és a személyedet is megismerik, mire felkeresnek. Ez több, mint az ajánlás.

Az online marketing világában a videózás már nem csupán egy trend, hanem egy hatékony eszköz, amely szinte minden vállalkozás számára elengedhetetlen. De miért is olyan fontos ez, és milyen félelmekkel kell szembenézned, ha most kezded el?

Miért érdemes videókat készíteni?

A videók sokkal inkább megragadják a figyelmet, mint a szöveges vagy képi tartalmak. Az emberek vizuálisan tanulnak, és egy jól megkomponált videó könnyen átadhatja az üzenetedet. Egy videóban láthatják és hallhatják a nézők a vállalkozásod mögött álló embert. Ez személyesebbé, hitelesebbé teszi az üzenetet, és növeli az ügyfelek bizalmát. A technológia fejlődésével már nem szükséges drága felszerelés vagy stúdió a videózáshoz. Egy egyszerű okos telefonnal és néhány alapvető eszközzel is professzionálisnak tűnő videókat készíthetsz.

Milyen félelmekkel kell szembenézni?

A kamera előtti lámpaláz az egyik legnagyobb kihívás a kezdő vállalkozók számára, hiszen sokan aggódnak amiatt, hogy mit fognak róluk gondolni a nézők. Fontos azonban megjegyezni, hogy a videók nem a tökéletességről szólnak, hanem az őszinteségről és az emberi oldal megmutatásáról, ami sokkal vonzóbb lehet a közönség számára. A technikai tudás hiánya is gyakori aggodalom. Az idő- és erőforráshiány szintén visszatarthatja a vállalkozókat a videózástól, de az igazság az, hogy nem kell naponta új videókat készíteni; heti egy-két videó már elegendő lehet ahhoz, hogy elérd a célközönségedet. A tartalom megtervezése az egyik legnagyobb kihívás, hiszen sokan nem tudják, milyen témákról készítsenek videót.

Nem kell közgáz diploma

Nincs szükség közgazdász diplomára, csak a józan észre. Gyakran hallani, hogy a sikeres vállalkozáshoz komoly közgazdasági ismeretek szükségesek. De valójában a józan ész és néhány alapvető számítás is sokat segít. Gondolkodtál már azon, mennyibe kerül a vállalkozásod egyetlen napja? Vajon a reklámköltségeket is beleszámoltad?

Sokan esnek abba a csapdába, hogy árversenybe keverednek, és a legolcsóbbak akarnak lenni. Ezzel viszont azt kockáztatják, hogy nem marad pénzük hirdetésre, és nem lesz idejük például videókat készíteni, amelyek előre vihetik az üzletet. A legalacsonyabb árak célzásával a legárérzékenyebb vevőkört vonzod be, ami azt jelenti, hogy amint valaki olcsóbban kínál valamit, elveszíted őket. Az ilyen vevők nem hűségesek, és a legkisebb piaci vihar könnyen elsodorhatja a vállalkozásodat.

Havi 1 millió forint

Ha például havi 1 millió forintos árbevételt szeretnél elérni, amit egy átlagos kisvállalkozás esetében sokan célnak tűznek ki, akkor naponta legalább 50 000 forintot kell megkeresned. Ez az összeg nemcsak a profitot tartalmazza, hanem a költségeidet is fedeznie kell. Ezért nem lehetsz szégyenlős. Naponta el kell kérned ezt a pénzt a vevőidtől. Sokan azért nem mernek magasabb árat kérni, mert nem akarnak „lehúzós” vállalkozók lenni. De gondolj bele, ha nem keresed meg a szükséges bevételt, nem maradsz életben a piacon. Ez az alapvető üzleti realitás, amit mindenkinek meg kell értenie. Példaként vegyük a pék és a festő esetét. Egy kifli sokkal olcsóbb, mint egy lakásfestés, mert a pék naponta sok kiflit készít, míg a festő napokig dolgozik egyetlen lakáson. Nem nehéz ezt megérteni, de amikor benne vagy az üzletmenetben, könnyű elfeledkezni róla. Ha kevés a vevő, gyakran az az első gondolat, hogy engedj az árból, de ez hosszú távon a legrosszabb stratégia lehet. A napi bevételt kell szem előtt tartani.

Az üzleti siker egyik titka abban rejlik, hogy tisztában legyél a költségeiddel, és ne félj megkérni a munkád valódi értékét.

Berta Márton mesterséges intelligencia

A mesterséges intelligencia

Az AI segítségével könnyedén készíthetünk írott szövegeket, például hírlevelekhez vagy videókhoz. Prezentációkhoz képeket vagy a videók képeit is elkészíthetjük vele. Sőt, ahogy az alábbi videóban láthatod, saját magamat is klónozhatom vele, így nem kell mindig a kamera elé állnom ahhoz, hogy szerepeljek.

Sokan túlmisztifikálják a mesterséges intelligencia használatát és drága tanfolyamokat árulnak hozzá. Persze, nem mondom, hogy 2 perc alatt megtanulható a használata, de azért a prompt engineer erős túlzás arra a felhasználói szintre, amire szükségünk lesz. A marketing és vevőszerzés során ez az engineer szint, amit megtanulsz tőlem.

Hibák, amiket elkövettem

Hibák, amiket én is elkövettem, hogy neked már ne kelljen. Sokan követik el azt a hibát, hogy előbb alapítanak céget, majd csak utána kezdenek terméket fejleszteni vagy vevőket keresni. Ez fordítva működik igazán jól. Először derítsd ki, hogy van-e kereslet a terméked iránt, mielőtt pénzt és időt áldoznál cégalapításra, adókra, és egyéb költségekre. Piackutatás nélkül beleugrani a vállalkozásba olyan, mint becsukott szemmel vezetni. Kezdd az érdeklődők gyűjtésével, és csak akkor alapíts céget, ha már biztos vagy benne, hogy van igény arra, amit kínálsz. Ezzel időt, pénzt és stresszt spórolhatsz meg.

Társ választás

Az is gyakori hiba, ha rossz társsal vágsz bele a vállalkozásba. Eleinte minden nagyszerűnek tűnhet, de ha nincs közös jövőkép, eltérnek az értékrendek, vagy más a munkastílusotok, az gyorsan konfliktusokhoz vezethet. Egy rosszul megválasztott társ lelassíthatja a döntéshozatalt, demotiváló hatással lehet a csapatra, és akár a vállalkozás bukását is okozhatja. Éppen ezért fontos, hogy jól átgondold, kivel vágsz bele a közös munkába. Keress olyan társat, aki kiegészíti a te erősségeidet, és akivel egy irányba tudtok haladni. Az összhang a siker egyik kulcsa.

Jó szakember

Egy jó szakember a saját területén kiváló, de ez nem jelenti automatikusan azt, hogy jó vállalkozó lesz belőle. A vállalkozáshoz nemcsak szakmai tudásra van szükség, hanem olyan készségekre is, mint a stratégiai gondolkodás, a pénzügyi tervezés, marketing és a csapatvezetés. Míg a szakember a részletekre és a munka elvégzésére fókuszál, egy vállalkozónak képesnek kell lennie az egész képet látni, rendszereket építeni, és mások munkáját irányítani. A sikeres vállalkozás létrehozása tehát másfajta gondolkodásmódot és képességeket igényel.

BERTA MÁRTON

Szia, Berta Márton vagyok. A vállalkozásaimban a kedvenc részem a vevőszerzés. Olyannyira, hogy neked is szeretném megtanítani.