Elhibázott vendéglátóhely reklám. Rengeteg étterembe járunk, és jó lenne indulás előtt kideríteni, hogy melyikbe menjünk. Ehhez pedig jó lenne, ha lenne annak az adott étteremnek egy weboldala, amin megnézzük az étlapot. De a gyakorlat nem ez. A legtöbb étteremnek és pizzériának csak egy Facebook oldala van, mert úgy gondolják, hogy ez bőven elég.
Az a legbosszantóbb, hogy a Facebook oldalon sokszor nem is tudsz külön rámenni, hogy étlap, hanem az idővonalra bedobálgatnak különböző kifényképezett étlapdarabokat, és akkor próbáld meg a boldog karácsonyt, meg a boldog névnapot bejegyzések között megtalálni azt, hogy milyen ételek vannak náluk.
Rengeteg sok vendéglátóhelynek van csak egy Facebook oldala, és úgy gondolja, hogy, ennyi kell csak.
Pedig minden vállalkozásnak A központi pillére egy weboldal, így például Egy étterem esetében is, akkor megtudnánk az étlapot, a nyitva tartást és azt a foglalási telefonszámot. Ja, meg egy térképet, hogy hol találjuk meg az éttermet.
Ha van egy weboldal, akkor az összes Facebook oldalnak, esetleg Youtube-nak, TikTok-nak stb. mindenek erre a weboldalra kell mutatnia, hogy aki el szeretne menni az étterembe, az először a weboldalon megtalálja a telefonszámot és megtalálja a címet. Ez így tök egyszerűnek tűnik, és mégis az étterem tulajdonosok 70%-a odáig jut el, hogy szól a pincérnek: csinálj egy Facebook oldalt….
Sajnos még 2024-ben is gyakori ez a jelenség.
Berta Márton